Les Pennes-Mirabeau - Dimarts (04/07/23)
Aquesta segona jornada al Jacques Monod ens rep amb la programació de diverses sessions específicament seleccionades per acomplir els nostres objectius d’aprenentatge.
La inicial ha sigut una classe d’història gens convencional: l’alumnat ha repassat conceptes bàsics dels períodes posteriors al segle XV a través d’un repàs de la moda i el seus canvis al pas del temps. Seguidament han pogut vestir-se amb vestimentes típiques d’època i passa una estona d’allò més divertida.
La segona sessió ha estat dedicada a la gestió de la inclusió a l’aula. Hem tingut una reunió amb la coordinadora que forma i orienta al professorat amb alumnat de necessitats. En una primera fase han de detectar els casos i la família ha de donar el consentiment per tal de tramitar una ajuda externa. Els casos com hiperactivitat, dislèxia o autisme, solen tindre la majoria de les hores un suport dins de l’aula. Els casos que no en tenen, tot el professorat rep les indicacions necessàries per tal de tractar cada cas concret. Tota està informació està centralitzada en una plataforma on tot el professorat té accés.
Un altra jornada que ens ha permés contrastar i aprendre dels nostres companys.
Comentarios
Publicar un comentario